duminică, 6 martie 2011

Noul Audi A6 , un mix intre A8 si A7 sportback!!!

Noul Audi A6 este pregatit pentru a ajunge la dealeri incepand din primavara lui 2011, iar noutatile pe care le aduce sunt menite sa-i pastreze pozitia de leader in segmentul mare, castigata printr-un mix de forme clasice si modernitate gandit cu foarte mare atentie atat pentru a pastra clientii traditionali de Audi, cat si pentru a aduce clienti noi, atrasi de forme putin mai indraznete decat ceea ce a creat de obicei marca din Ingolstadt.
Ca motorizari, noul Audi A6 porneste la drum cu cinci propulsoare cu puteri intre 177CP si 300CP: doua pe benzina si trei unitati TDI. Ele vor fi urmate putin mai incolo de o varianta hibrida de 245CP care va combina puterea unui V6 de cilindree mare cu eficienta consumului unui motor cu patru cilindri (consum mediu de 6.2%). Sunt disponibile transmisii manuale, multitronic sau S tronic, iar motorizarea V6 poate beneficia optional de sistemul de tractiune integrala quattro cu un diferential central complet nou si un diferential sport in optiune.
Desi puterea a crescut in general cu valori de peste 10% pentru fiecare tip de motorizare, consumul a scazut cu 19% in medie pe intreaga gama a noului Audi A6: motorul 2.0 TDI de 177CP emana acum doar 129g CO2 pe kilometru, o valoare intalnita de obicei la propulsoarele de 1.4 litri!
Puterea ramane insa elementul marcant la Audi: motorul de 2.8 litri FSI aspirat natural dezvolta 204CP, un cuplu maxim de 280Nm intre 5.250 si 6.500 rpm si prinde 100km/h in 7.7 secunde pentru o viteza maxima de 240km/h, la un consum mediu de 7.4 litri/100km si emisii de 172g/km CO2.
Cel mai puternic motor pe benzina, V6 3.0 TFSI, dezvolta 300CP si un cuplu maxim de 440Nm disponibil intregral intre 2.900 rpm si 4.500 rpm, ceea ce ii va asigura o elasticitate extrema. 5.5 secunde ii sunt necesare sprintului de la 0-100km/h, viteza maxima este limitata electronic la 250km/h iar consumul mediu este de 8.2%, cu emisii de CO2 medii de 190g/km.
In zona diesel, motorul de 2.0 litri TDI 177CP prinde suta in 8.7 secunde, o viteza maxima de 228km/h si beneficiaza de un cuplu maxim de 380Nm intre 1.750 si 2.500 rpm. In schimb, noul V6 3.0 TDI are doua versiuni: una de 204CP care dezvolta 400Nm intre 1.250 si 3.500 rpm si prinde suta in 7.2 secunde (cuplat cu transmisia multitronic), pentru o viteza maxima de 240km/h; si una de 245CP care ofera un cuplu maxim de 500Nm intre 1.400 si 3.250 rpm, cu 6.6 secunde necesare pentru sprintul de la 0-100km/h si viteza maxima de 250km/h. Acest model de top consuma in medie 6 litri de carburant/100km si emite 158 grame de CO2 pe kilometru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu